Avatar billede htx98i17 Professor
16. juli 2017 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontaktopysninger på firma bag website

Jeg har oprettet en bruger via app'en Freeip som jeg har hentet fra appstore.
Det er en app hvor man kan administrere sine ip-kameraer.

Jeg har problemer i APP'en fordi et af mine kameraer ikke kan tilføjes, da den siger at kameraet allerede er tilføjet og det er det ikke.

Så jeg har forsøgt at finde kontaktoplysninger til dem, uden held. Jeg har kigget i appen og jeg har kigget på deres hjemmeside freeip.com

Nu synes jeg sådan set bare at det er et skod firma, skod hjemmeside, skod app og ønsker at slette min profil og den adgang det så viser sig jeg har givet dem til mine kameraer.

Men jeg kan ikke slette min profil hverken i app eller på deres website under login.

Så vil jeg kontakte dem. Men jeg kan ikke finde kontaktoplysningerne på dem. Kan noget hjælpe?
Avatar billede cht22 Professor
16. juli 2017 - 19:50 #1
Kan du ikke bare ændre adgangskoden til dine kameraer?
Avatar billede htx98i17 Professor
16. juli 2017 - 20:36 #2
jojo det har jeg gjort, Men jeg vil gerne have kontakt til dem, ikke kun for at få modbevist at det er et skod firma, men også for at få slettet min profil.
Avatar billede cht22 Professor
16. juli 2017 - 20:50 #3
Der står en adresse i Kina hvis man ser her, der står også en mailadresse:

https://www.whois.com/whois/freeip.com
Avatar billede htx98i17 Professor
16. juli 2017 - 21:13 #4
tak det vil jeg prøve
Avatar billede htx98i17 Professor
16. juli 2017 - 21:31 #5
Jeg har selvfølgelig allerede fået mailen retur...
Avatar billede htx98i17 Professor
19. maj 2019 - 19:35 #6
Jeg fik løsningen ved at kontakte sælger.