17. juli 2017 - 11:39 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ikon til papirkurv i Windows 10

Jeg har intet ikon til papirkurven og kan ikke finde nogen papirkurv i min pakke.
Jeg kan heller ikke hente/aktivere det i Indstillinger - Temaer etc., men jeg ved jo, at der må ære en papirkurv, der trænger til at blive tømt. Hvor finder jeg papirkurv og får ikonet lagt ud på skrivebordet? Det er vist et "kendt problem" i Windows 10?
Avatar billede INK Ekspert
17. juli 2017 - 11:53 #1
Gå i Indstillinger - Personlig tilpasning - Temaer - (højre side)Indstillinger for skrivebordsikoner. Her markeres de ikoner du ønsker. Måske skal du slå papirkurv fra og så igen til.
Avatar billede posten Ekspert
17. juli 2017 - 13:21 #2
det vil jeg anbefale du også gør ved computer selv om mange ikke gør det mener det er rart den ligger fremme på skrive bordet  husk nu det KUN  er en anbefaling
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juli 2017 - 17:05 #3
#2 I Windows 10 der åbner denne pc (computer) når man trykker på mappen i task baren :-)
Skal man tit ind over kontrolpanelet ville jeg også anbefale at lægge den på skrivebordet.
17. juli 2017 - 18:33 #4
Tak for svar. Det er desværre ikke lykkedes mig at hente papirkurven eller lægge den ud på skrivebordet. Gad vidst hvorfor?
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juli 2017 - 18:51 #5
Prøv om du kan finde det ved at følge vejledning på billedet
https://ibb.co/ntSa7v
18. juli 2017 - 12:33 #6
Hej poko. Jeg har fulgt denne vejledning til punkt og prikke mange gange; men der sker absolut intet.  :o(
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juli 2017 - 14:04 #7
Ser du overhovedet nogen ikoner på dit Skrivebord? ellers igen se vejledning!
https://ibb.co/fscnLF
19. juli 2017 - 10:58 #8
Der sker ikke noget, når jeg hørjeklikker på skærmen, og jeg har kun oversigten over de ikoner, jeg selv oprettede, da jeg fik min nye pc.  Øv-øv!
Avatar billede INK Ekspert
19. juli 2017 - 11:37 #9
Har du undersøgt om alle opdateringer til Windows10 er installeret.
Gå i indstillinger - opdatering og sikkerhed - søg efter opdateringer.
Samme sted kan du lige kikke på opdateringsoversigt. Er der en eller flere der ikke blev udført?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juli 2017 - 11:47 #10
Jeg kom så lige i Tanker om at hvis du kører i Tablet tilstand så kan du selvfølgeligt ikke se den??? så fortæl om du gør!
20. juli 2017 - 10:59 #11
Der sker overhovedet ikke noget, når jeg højreklikker på skrivebordet, og alle mine Windows-opdateringer er udført så sent som i går, så..... Jeg kan godt højreklikke på en masse andet. Der er måske en fejl på pc'en? Desværre ved jeg ikke helt, hvad tablet-tilstand er.
Undskyld min uvidenhed - der er heldigvis meget andet, jeg er god til.  ;o)
Avatar billede INK Ekspert
20. juli 2017 - 11:47 #12
Hvis du går til nederste højre hjørne og klikker på den "taleboble" der hedder beskeder. Så dukker en rækker "fliser" op og én af de første hedder tablettilstand. Den skal ikke være slået til.
Hvis det ikke var løsningen, så finder vi på noget andet. Den samlede skare af hjælpere er næsten alvidende ;-)
20. juli 2017 - 13:41 #13
Der er ingen besked, der hedder noget med tablettilstand. Jeg er taknemmelig for alle input og forslag - undskyld ulejligheden. Dejligt at vide sig omgivet af kloge hoveder.  ;o)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juli 2017 - 15:57 #14
Se om du kan vælge / Fravælge Her Hvis mørk så kærer du i Tablettilstand
https://ibb.co/cFuAuk
20. juli 2017 - 21:51 #15
Suk, suk! Jeg har intet ikon, der viser tablet-indstilling. - En venlig supporter fra Windows mener, at der er en fejl på min pc, år jeg højreklikkee på skrivebordet uden resultat, så jeg må til forhandleren snarest. Men vor er det dog træls! - Tal for alle gode svar indtil videre.
Avatar billede INK Ekspert
21. juli 2017 - 10:10 #16
Det ender nok med en geninstallation af Windows 10. Eller en reset til fabriksindstillinger. Det kan du selv gøre eller lade leverandøren gøre det.
Under alle omstændigheder skal du sikre en backup af dine filer, billeder etc. inden du indleverer ;-)
Har du købeprogrammer skal du kende licensnumrene for geninstallation, men da den er ny, så er det sikkert ikke noget problem.

Har du mod på at forsøge selv, kan vi guide dig, men kom lige tilbage.
21. juli 2017 - 18:25 #17
Jeg bliver desværre nødt til at melde fra her igen, da jeg generes af upassende sms'er fra et af medlemmerne :o(
Avatar billede poko1 Ekspert
21. juli 2017 - 18:33 #18
Skide flot lol.