Avatar billede Morten Jensen Novice
17. juli 2017 - 13:32 Der er 7 kommentarer

bluetooth

hejsa,fra den ene dag til den anden,virkede mit bluetooth ikke på min windows 10 pc,kan ikke orette forbindelse til mine bluetooth højtalere og kan ikke tilføje en bluetooth enhed(tlf). Jeg plejer selv at kunne fixe bluetooth,når det ikke virker,men ikke denne gang,der har ikke været nogle windows opdateringer,så det er ikke derfor.Blueetooth netværksforbindelse er ikke tilsluttet,har jeg fundet ud af,har det monstro noget med det hele at gøre og i så fald hvordan slår jeg det til.Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig.
venlig hilsen morten
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2017 - 14:04 #1
du kan kigge på, om du måske har slået flytilstand til - så bliver alt radio slukket (tryk i højre side af taskbaren på dette besked-ikon (eller taleboble) og vælg Flytilstand, eller bluetooth (flytilstand skal være slået fra = grå, og bluetooth skal være til = blå))
Avatar billede Morten Jensen Novice
17. juli 2017 - 14:21 #2
tak for forslaget,men det har jeg prøvet,men lortet virker stadig ikke
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2017 - 19:05 #3
Under Start. PC indstillinger. Enheder - Bluetooth. Er der ikke nogen info der?
Og hjælper det ikke at aktivere Tilføj Bluetooth enhed?
Avatar billede Morten Jensen Novice
17. juli 2017 - 20:01 #4
tak for forslaget,det er også prøvet,så jeg er desværre nok nød til at tage den hårde vej og nulstille windows
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2017 - 20:37 #5
Ja jeg regnede også med, at du havde prøvet det, men kunne jo lige spørge.
Jeg kender så ikke årsagen til problemet, men det er der måske en anden bruger som gør. Giv det et par timer mere :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2017 - 07:55 #6
hvis du går ind i Netværksindstillinger og viser netværksforbindelser - er bluetooth tændt der?
har du måske en knap på din pc som kan slå wifi fra (bluetooth sidder tit på den samme knap)
eller er der måske en tastekombination (på ældre lenovo kan man trykke fn+F7 for at slå wifi/bluetooth fra)
Avatar billede Morten Jensen Novice
18. juli 2017 - 16:22 #7
jeg har været i netværksindstillinger og blueetooth netværksforbindelse er ikke tilsluttet og jeg kan ikke tilslutte det