Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
18. juli 2017 - 08:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Media player virker ikke (Windows 7)

Jeg har overtaget en bærbar PC med Windows Media Player på.
Windows 7 ...

Man kan godt kopiere fra en Musik CD -
Og kan, tilsyneladende, lave en liste og spille det over på en tom CD.

MAN : resultatet er KUN "Buzz Bizz" - Ingen musik, kun støj.

Hvad man man gøre ?
*
Hvis det er CD drevet, der er noget galt med - Ja, så skulle man vel ikke kunne kopiere ?
Avatar billede komputerdk Mester
18. juli 2017 - 15:46 #1
prøv med CDburnerxp.se - for det virker til at du prøver at brænde en audioCD som data (man kan ikke bare kopiere filerne fra en audio CD og så brænde dem igen på en blank CD). Du skal enten kopiere CDen (der kan være kopibeskyttelse på), eller tage back up af den som MP3, WMA eller lign (rippe)

hvor prøver du at afspille CDen?
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juli 2017 - 15:53 #2
Der kan have sket noget med codecs eller lignende der gør at den ikke virker, Brug et brænder program som der nævnes i #1 og hent Vlc og brug den i stedet som medie afspiller.
https://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Media playeren kommer måske til at virke når VLC er kommet på den, men hvis ikke så lev med det indtil du skal ominstallere computeren hvor man må formode at det vil komme til at virke.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
20. juli 2017 - 06:12 #3
Jeg siger = TAK
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2017 - 19:17 #4
Velbekomme Jørn :-)