Avatar billede hans01 Forsker
18. juli 2017 - 08:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bliver ved med at have underlige sider..

Jeg har for noget tid siden postet et problem som fortsætter

hvis jeg i google indtaster  site:osted-lageropbevaring.dk

kommer der stadigt en masse kinestiske undersider, som påvirker min google placering..

Hvad skal jeg gøre for at få dem til at forsvinde?
Avatar billede keysersoze Guru
18. juli 2017 - 09:31 #1
Hvad gjorde du af tiltag siden sidste spørgsmål?
Avatar billede hans01 Forsker
19. juli 2017 - 07:45 #2
Hej Keysersoze

Sidst tog jeg fat i webhosten, dog uden de kunne finde sikkerhedsproblemer. så ændrede jeg adgangskoderne, så tjekkede jeg om der lå nogle filer som ikke hørte til specielt kiggede jeg efter filer med navnet a_oun.asp, disse kunne jeg ikke finde, så tilføj jeg siden til webmaster tool dog uden at gøre yderligere..
Avatar billede keysersoze Guru
19. juli 2017 - 09:19 #3
Dit webhotel burde i det mindste kunne se hvordan filerne er kommet derind - det er ikke sikkert at der er et sikkerhedshul hos dem eller i din kode, men kan de se at de fx er kommet ind via FTP kan problemet være at din computer er inficeret og så er det nytteløst at skifte password.
Avatar billede hans01 Forsker
27. august 2017 - 06:10 #4
Tak for svarene