Avatar billede Martin Lind Praktikant
23. juli 2017 - 11:02 Der er 3 kommentarer

mail konto

Hej Jeg har en gammel windows live mail konto ( ca2007) Den vil jeg gerne have opdateret til en nyere version, men ved ikke hvordan og jeg kender heller ikke mine adgangskoder.
mvh
Martin
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 11:18 #1
Windows Live Mail er et gammelt program, der ikke længere opdateres.
Foreslår skift til Thunderbird, der er gratis og ligner. Du kan eksportere alle gamle mails og kontaktpersoner fra wlm og importere i Thunderbird.
Som jeg husker kan du måske også overflytte selve mailkontoen, men det er noget rod ikke at kende sine passwords ;-)
Afhængig af mailkonto leverandør, kan du nulstille eller få nyt password. Brugernavn er typisk mailadressen og port/serveropsætning findes ofte på hjemmesiden.
Har du brug for mere hjælp, så oplys Windows version og din mail udbyder.
Avatar billede Martin Lind Praktikant
23. juli 2017 - 11:48 #2
Tak for svar.
Jeg ønsker at bevare min mail adresse som jeg har nu.
Jeg tror jeg har unoeuro som udbyder og jeg tror jeg har jeg har ændret mine adgangskoder. Jeg har ikke helt styr på port/serveropstætning.
Hvor finder jeg ud af hvilken windows version
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 11:55 #3
Du kan selvfølgelig bevare din nuværende mailadresse.

På denne side
https://www.unoeuro.com/support/faq/mail/
kan du nulstille adgangskoden, hvis du ikke har den. Du kan også finde vejledning til opsætning af mailprogrammet.