Avatar billede Uvanga Ekspert
23. juli 2017 - 19:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt poster i forespørgsel

Når jeg laver en forespørgsel i min Access database, kommer de samme poster både 2 og 3 gange. Jeg har ikke haft det problem tidligere, så det nok en fejl i definering af søgekriterier, men hvilken fejl??
Avatar billede Uvanga Ekspert
23. juli 2017 - 22:25 #1
Virker nu Ok.
Vedholdende søgning på nettet kom frem til at egenskabsark skulle skiftes til "Ja" .
Så nu er der kun et resultat af hver post. Men-men jeg har aldrig stillet på denne parameter tidligere, så hvis der er andre bud på hvad der kan være gået galt, modtages disse gerne.
Avatar billede Uvanga Ekspert
24. juli 2017 - 13:32 #2
Da der ikke umiddelbart er yderligere kommentarer, lukkes spørgsmål hermed..
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
08. august 2017 - 16:30 #3
Jeg kan kun bidrage med, at du kan bruge DISTINCT, hvis du vil undgå dubletter, men det vidste du nok godt.
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. august 2017 - 20:49 #4
Tak for dit bidrag. Fejlen viste sig faktisk at være en relation der koksede.