Avatar billede mjacobzen Praktikant
24. juli 2017 - 12:01 Der er 5 kommentarer

Omskriv php til ASP

Hej,

Er der nogen af jer, der kan hjælpe med dette? Jeg er desværre gået helt i stå.

string email      = "testmail";  ***** Den skal hente mailen ind fra DB ******
string userId      = "testid";
string reepayToken = "testtoken";
string url        = "https://api.reepay.com/v1/subscription";
string username    = "prv_321321321321321321:";
string data = "{
  \"plan\": \"plan-37965\",
  \"signup_method\": \"card_token\",
  \"create_customer\": {
    \"email\": \"" + email + "\",
    \"handle\": \"" + userId + "\",
  },
  \"generate_handle\": true,
  \"card_token\": \"" + reepayToken + "\"
}";

WebRequest myReq    = WebRequest.Create(url);
myReq.Method        = "POST";
myReq.ContentLength = data.Length;
myReq.Accept        = "application/json";
myReq.ContentType  = "application/json";
myReq.Headers.Add("Authorization", "Basic " + Convert.ToBase64String(new ASCIIEncoding().GetBytes(username)));

UTF8Encoding enc = new UTF8Encoding();

using (Stream ds = myReq.GetRequestStream())
{
ds.Write(enc.GetBytes(data), 0, data.Length);
}

WebResponse wr = myReq.GetResponse();
Stream receiveStream = wr.GetResponseStream();
StreamReader reader = new StreamReader(receiveStream, Encoding.UTF8);
string content = reader.ReadToEnd();
Response.Write(content);
Avatar billede softspot Forsker
24. juli 2017 - 12:35 #1
Det ligner da mere C# end PHP... ikke fordi jeg er PHP-kyndig på nogen måde (men C# kender jeg da :-) )
Avatar billede mjacobzen Praktikant
24. juli 2017 - 12:43 #2
Kan du hjælpe med at omskrive det - så det virker på en ASP side?
Avatar billede mjacobzen Praktikant
24. juli 2017 - 12:44 #3
Jeg får følgende fejlbesked: An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator.
If you are the system administrator please click here to find out more about this error.
Avatar billede softspot Forsker
24. juli 2017 - 12:52 #4
Hvor langt er du med ASP-koden, dvs. hvad har du indtil videre?
Avatar billede softspot Forsker
24. juli 2017 - 12:55 #5