Avatar billede mronet87 Forsker
25. juli 2017 - 11:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Efter opdatering - Besked Lyd og Vibrering blive ved

Hej Alle Eksperter

Jeg har endelig fået opdateret min Samsung Galaxy S6 Edge. Efter opdateringen. Når jeg modtager en besked, så bliver den ved med små mellemrum at vibrere og komme med en besked lyd i stedet for bare en enkelt gang ligesom før?

Er der nogen som ved, hvordan man slår det fra. Så den kun gør det en gang?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. juli 2017 - 15:27 #1
det kan muligvis være dette:
indstillinger - tilgængelighed - meddelelsespåmindelse
slå fra
Avatar billede mronet87 Forsker
25. juli 2017 - 21:08 #2
Mange tak. Skulle du også vide, om den nyeste android opdatering ikke længere kan lave ord/tekst genvej?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. juli 2017 - 21:51 #3
Mener du ordbogen? Det har jeg ingen problemer med
Avatar billede mronet87 Forsker
25. juli 2017 - 22:06 #4
Nej genvej til ord (udvid sætning/ord), efter jeg fik den opdateret er alle de ord (fx mails) forsvundet.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. juli 2017 - 22:20 #5
Det aner jeg ikke