Avatar billede Sille Praktikant
26. juli 2017 - 19:16 Der er 3 kommentarer

Hjælp!

når jeg åbner nogle spil på min pc, begynder min pc af flimrer i toppen.. og det har den aldrig gjort før.. har jeg ødelagt noget, eller er den ved at gå i stykker..

min far sagde det måske var mit grafik kort, og min fætter snakket om det måske er skæmmeren...

jeg er bange for den snart ikke kan mere.. og jeg er stoppet med at spille på den, men den havde ikke dette problem for en måned siden..
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2017 - 19:41 #1
det kan være støv i maskinen, der forhindrer effektiv køling - hvad er det for en pc (stationær / bærbar - model) er det en speciel type spil (fra en udbyder, eller store spil)
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2017 - 22:37 #2
varme kan få gaffikkortet til at gå i stykker/flimre
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
29. juli 2017 - 22:55 #3
https://www.youtube.com/watch?v=pKYQJYmVIpA
How to dust clean a PC with compressed air