Avatar billede empty455 Praktikant
30. juli 2017 - 09:17 Der er 3 kommentarer

MacBook Air er langsom og vågner ikke fra sleep

Kære CW

Der er garanteret nogen, hvis ikke mange af jer, som kan give mig gode råd omkring MacBook Air?

Det forholder sig sådan, at min MacBook Air 1) Er blevet langsom (urimeligt langsom) 2) Ikke vågner automatisk fra sleep 3) Ikke tænder, hvis man trykker én gang (den skal nærmest tvinges igang).

Uden at vide det med sikkerhed, så er min umiddelbare indskydelse, at der må være tale om defekt hardware.

På forhånd tak

Jeg vil derfor høre om nogen ved, hvad det skyldes, eller hvordan jeg fejlsøger, eller hvilken professionel, der bedst ville kunne løse problemet?
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 09:37 #1
Hvor meget er disken fyldt op? Mener det er en ssd, så der skal minimum være 15% ledig, ellers sløves den.
Kører du Sierra som os?
Prøv at slukke helt og starte op fra bunden.
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 09:42 #2
Der kan foretages oprydning af MacBook. Kender du ikke kommandoerne, så kan du køre Ccleaner for Mac

https://www.piriform.com/ccleaner-mac
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 10:44 #3