Avatar billede Ramlo Abdullah Praktikant
30. juli 2017 - 12:31 Der er 5 kommentarer

Glemt adgangskode til iphone

Hej,
Jeg har skiftet min adgangskode, men jeg kan ikke husket den igen. Jeg skrevet 5 gange forkert. Jeg har undersøgt om, hvad jeg skal gøre og har fundet mange emner om hvad jeg skal gøre, og jeg har bruget mange af dem, men det hjælp mig ikke.
Kan I måske hjælpe mig
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 13:01 #1
Formoder du mener den 4 eller 6 cifrede pinkode for at åbne iPhone?
Har du slået "find my iPhone" til på enheden? Har du backup i iTunes eller i iCloud?
Formoder du har dit AppleID og tilhørende kode?
Kom lige med disse svar, så vi indsnævrer mulighederne.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juli 2017 - 15:04 #2
https://support.apple.com/da-dk/ht204306
for du har vel en backup via itunes/icloud - har du ikke, så er data-tab ligegyldigt, og du nulstiller bare.
Avatar billede Ramlo Abdullah Praktikant
30. juli 2017 - 16:20 #3
Ink, det er den 6 cirfrede pinkode.
Jeg ved faktiske ikke om jeg har slået find my iPhone til på enheden. Jeg har iTunes.
Jeg har min AppleID
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 16:44 #4
Har du backup af din iPhone (billeder, videoer, kalender, adresseliste osv.) ?
Ligger denne backup på din komputer i iTunes? eller ligger den i iCloud.
Formoder du ikke ønsker at miste disse oplysninger.
Men hvis du ikke har sikkerhedskopi og er ligeglad, så nulstiller du bare som claes57 #2 skriver. Linket giver fin vejledning afhængig af din situation.
Avatar billede Ramlo Abdullah Praktikant
30. juli 2017 - 17:53 #5
Tak ink🙂