Avatar billede posten Ekspert
01. august 2017 - 09:49 Der er 5 kommentarer

log on

har en win 10 fra acer (født med 7) nu får jeg beskeden :
tjenesten brugerprofil blev ikke logget på når jeg så trykker på ok kommer jeg til siden hvor jeg taster koden igen kan det fixes eller ny install ???
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2017 - 10:00 #1
din personlige del af registreringsdatabasen er gået i udu.
Hvis du har en backup (og nødstartcd/usb), så find \Users\[dit brugernavn]\NTUSER.DAT på den og gendan den fil.
Ellers må du oprette en ny bruger og så i stifinder trække dine mapper fra den gamle til den nye.
Avatar billede posten Ekspert
01. august 2017 - 10:10 #2
har ingen backup til den hvordan kan jeg oprette en ny bruger når jeg ikke kan logge på ??
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2017 - 11:21 #3
opskrift på kommandoprompt metode http://www.isumsoft.com/windows-10/create-administrator-account-when-cant-sign-in-windows-10.html

du skal også have en minimum 8gb usb til at lave en windows på https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 klik på download værktøjet nu
Avatar billede posten Ekspert
01. august 2017 - 11:32 #4
takker det prøver jeg senere på dagen
Avatar billede posten Ekspert
06. april 2018 - 16:47 #5
har nu tømt den og lagt en ny win 10 i den