Avatar billede Slettet bruger
01. august 2017 - 16:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

facebook

måske dette sp.mål ikke kan stilles på eksperten.dk.
kan det ikke det så fortæl mig det lige - så vil jeg slette det igen.
mit sp.mål er flg.:
på facebook hos mig står samtlige facebook-ting på  hebræisk, tyrkisk,
syrisk, rumænsk, russisk el. kinesisk.
det er ikke i chatten og i selve kommentarerne som folk skriver - det er
i alt som tilhører facebook.
har stillet sp.målet på facebook men åbenbart har andre ikke samme problem
som mig.
min HP-pc købt den 2. jan. i år måtte jeg skrotte - ikke af denne årsag men mange andre årsager. så i går købte jeg en ny pc og på denne nye af slagsen har jeg stadigvæk problemet på facebook.
oplever andre det samme??? S.U.???
anne-lise
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. august 2017 - 16:31 #1
Kan du bruge dette link til at skifte til dansk:
https://www.facebook.com/intl/save_locale/dialog/?loc=da_DK&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&ls_ref=www_card_selector

Du kan ellers finde det her: (i nedre højre hjørne) http://imgur.com/a/JsApg
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. august 2017 - 16:33 #2
Jeg kan se linket ikke virker direkte... :(

Du kan også forsøge denne: https://www.facebook.com/help/327850733950290
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2017 - 21:15 #3
jakobdo
jeg har ligenu klikket på indstillinger - herefter sprog og her står der flg.:
dansk
dansk og engelsk.
anne-lise
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. august 2017 - 21:40 #4
Hvad med den "menu" i nedre højre hjørne ?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2017 - 06:08 #5
Tror du dette vil hjælpe dig?
https://billedeupload.dk/images/VU8AY.png
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2017 - 08:21 #6
nu ha pc`en sovet i nat - den første nat her hos mig - blev købt
i går eftermiddags. og jeg gennemførte ved midnatstid en procedure
jeg blev anbefalet i microsoft forum - denne gik ud på flg.:
klik på indstillinger i øverste højre hjørne
herefter klik på sprog
og her kan sprogene ændres.
MEN hos mig stod det som det skulle
dansk
dansk og engelsk
så rettede ikke noget den første gang jeg så det.
så no. 2 gang jeg gik derind gjorde jeg det, at jeg ændrede mine sprog - herefter loggede jeg af og så på igen og regulerede mine sprog tilbage igen til
dansk
dansk og engelsk.
HEREFTER FUNKEDE DET SÅ HER TIL MORGEN. så nu slipper jeg for at købe alle de ordbøger til de pgl. sprog.
men det var en underlig oplevelse pludselig at blive smidt ud af det danske.
anne-lise
Avatar billede jakobdo Ekspert
02. august 2017 - 08:34 #7
Godt du fandt en løsning. poko1 kan bare DA SHIT. :D
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2018 - 16:10 #8
jeps poko1 er såvel en super-it-nørd samt en sød fyr...

jeg forlod .d.d. microsoft forum fordi her var der censur
på fra microsoft administratoren. og både i går og i dag
blev den samme kommentar som den her - slettet af admini
stratoren.
jeg kan ikke anbefale microsoft forum til nogen efter den her
oplevelse.
microsoft er jo modstandere af, at man ikke synes om den
nuv. billedfremsiver i win 10. er helt garanteret derfor, at mine
kommentarer i det forum blev slettet og det på den facon, at
mine teksters bogstaver blev lavet om til - jeg tror det var - ene "b"èr
og dermed blev ulæselige - og dette gjalt så kun for min oprettede
kommentar: "få windows foto fremviser tilbage" .