Avatar billede ejgil703 Juniormester
05. august 2017 - 09:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 mailprogram

Hej
Jeg bruger Outlook 2003 officepakken på min Windows 10 computer.
Det virker fint, men jeg har fået et problem når jeg i Outlook 2003 mail vil sende en ny mail, så kan jeg pludselig i "til"- feltet ikke se tidligere brugte mailadresser. Før kunne jeg bare starte med at skrive et bogstav og så kom de mailadresser jeg tidligere har benyttet automatisk frem, men det gør de ikke mere. Jeg kan klikke på "Til"-feltet og så kommer mine kontaktpersoner frem og herfra kan jeg indsætte mailadressen i feltet. Er der nogen der har et godt tip til hvordan jeg få det automatiske valg frem igen?
På forhånd tak!
mvh
Ejgil Jessen
Avatar billede finb Ekspert
05. august 2017 - 09:13 #1
Prøv at søge på "autoComplete"
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2017 - 11:02 #2
Hej Ejgil Havde samme problem  men efter download af Outlook connector:
https://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=24677

Efter genstart  vælg som på billede. Kontakt personer.

https://billedeupload.dk/images/eWSyt.png
Avatar billede 450025 Ekspert
05. august 2017 - 13:40 #3
Et godt råd til Tråstarter gå over til G-mail, følg med tiden du, så slipp du å plundre, har hatt dette i flere år, men Outlogg 2003 er historie det.
Og du bruker Win10 den går fint med G-mail den.
Men så var det Google da et problem kanskje.

Arne.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2017 - 13:43 #4
Forlader tråden der er for mange klogerikker. Desværre!
Avatar billede ejgil703 Juniormester
05. august 2017 - 13:57 #5
Hej tak for forslag.
I mellem tiden har jeg dog selv fundet løsningen på problemet.
I Outlook 2003 i indstillinger skal man i "Mail Format" sørge for at der er sat flueben i "Use Microsoft Office Word 2003 to edit e-mail messages.
Hermed kan tråden lukkes.
Tak for Jeres deltagelse og forslag.
mvh
Ejgil Jessen
Avatar billede 450025 Ekspert
05. august 2017 - 14:38 #6
Gratulere og alle kan jo ikke være som deg Poko1.
Arne.