Avatar billede langoe Mester
07. august 2017 - 17:56 Der er 5 kommentarer

Bærbar pc mister forbindelsen til WI FI

Jeg har mobilt Wi-Fi, som hjemme virker upåklageligt til min bærbare PC; men når jeg er på farten, sker der ofte det, at PC pludselig mister muligheden for at gå på Wi-Fi både mit eget mobile og andre.

PC vil slet ikke vise nogle tilgængelige, selv om der 100% sikkert er flere.

Når jeg kommer hjem, har den hver gang straks virket igen.

3 er leverandør af min internetforbindelse, de kan ikke hjælpe.

Det må enten være noget hardware, der er ustabilt eller noget med opsætningen.

Er her nogen som kan hjælpe???
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2017 - 18:02 #1
nye driver :)
Avatar billede langoe Mester
07. august 2017 - 18:06 #2
Dumt spørgsmål; men hvordan får jeg det?
Avatar billede INK Ekspert
07. august 2017 - 18:33 #3
Du kan gå i kontrolpanel - enhedshåndtering og klikke på henholdsvis netværkskort og wifi. I begge tilfælde kan du søge efter ny driver fra Microsoft/producentens hjemmeside.
Du kan også selv gå til hjemmesiden og søge efter ny driver. Det anbefales kun at anvende originale drivere. Nogle programmer for automatisk opdatering af drivere finder mystiske uautoriserede drivere, der kan give problemer.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2017 - 18:34 #4
nej det er ikke  dumt spørgsmål lange hvad heder den pc
Avatar billede langoe Mester
07. august 2017 - 18:47 #5
#3 jeg kan jo ikke komme på nettet......

#4 Acer og vi taler Windows 8.

Måske har jeg fået trykket på et eller andet, der kan slå Wi-Fi fra.