Avatar billede Falkaodk Praktikant
07. august 2017 - 22:30 Der er 1 kommentar

Kan ikke tilgå bestemt hjemmeside med iPad via wifi

Jeg oplever p.t at jeg ikke kan gå ind på Ekstrabladets hjemmeside på min iPad hvis jeg gør det via mit wifi. Jeg kan komme ind på siden via min tlf via samme wifi. Hvis jeg bruge et andet wifi end mit eget kan jeg godt gå på Ekstrabladets hjemmeside via ipad. Og kan via mobil nettet der er på iPad, hvis jeg slår wifi fra på iPad. Virkelig underligt. Så tænker problemet ligger i en kombination af iPad og wifi kun med den ene side. Kan gå på alle andre websider
Avatar billede komputerdk Mester
08. august 2017 - 11:02 #1
prøv at slette dit wifi hjemme på iPADen , genstart iPad og så opret forbindelsen igen..

evt. genstart din router.

hvad med m.eb.dk