Avatar billede Emil Hempel Praktikant
09. august 2017 - 03:49 Der er 3 kommentarer

Lyden i mit headset virker sku ikke mere, why?

Hejsa derude.

Jeg har et Sennheiser PC 360 headset lyden har virket i det engang men nu virker det ikke mere og det forstår jeg ikke helt, når jeg går ind under afspilningsendheder så viser den ikke at mit headset er der jeg forstår det sku ikke så hvis du forstår det må du meget gerne prøve og hjælpe mig med det. Der er bare ikke noget lyd i headset men mic virker så det sku meget mærkeligt.

Min pc kører på Windows 10
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. august 2017 - 12:15 #1
Du kan "sku" da prøve at starte med at se, hvilken enhed din mikrofon hører til, når den nu stadig fungerer?

Hvis det er lydkort på bundkortet, kunne du "sku" da lige prøve at se om der er lyd i højttalere eller skærmen (HDMI)?
Avatar billede Emil Hempel Praktikant
10. august 2017 - 14:43 #2
Hvordan ser jeg det?
Avatar billede Emil Hempel Praktikant
10. august 2017 - 14:44 #3
Ka vi måske skype så laver jeg skærmdelen så ka du skrive hva jeg skal gør?