Avatar billede AnneMCh Juniormester
10. august 2017 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC registrererer ikke usb stick

Hej
Når jeg sætter usb stick i PC, kommer der hverken den sædvanlig lyd, usb kan ikke ses i Denne computer. Har prøvet på forskellige PC'er.
Avatar billede densortehingst Seniormester
10. august 2017 - 13:03 #1
Er det en usb3 ? Hvis det er en gammel maskine, så kan den ikke genkende usb3. Er der noget undet enhedshåndteringen ?
Avatar billede AnneMCh Juniormester
10. august 2017 - 13:09 #2
Både usb og PC er usb2. Er ikke helt klar over hvad jeg skal kigge efter under enhedshåndtering, under usb controllere og hvad så udover usb stick har jeg en mus til via usb, det fungerer fint
Avatar billede densortehingst Seniormester
10. august 2017 - 14:29 #3
Virker den på andre pc'er ?
Avatar billede AnneMCh Juniormester
10. august 2017 - 14:50 #4
Nej har prøvet på 4 PC, er bange for at den er "brændt af", desværre
Avatar billede densortehingst Seniormester
10. august 2017 - 15:27 #5
Lyder som om den er død :(
Avatar billede AnneMCh Juniormester
10. august 2017 - 17:25 #6
Ja desværre, men ville lige gøre forsøget med at spørge herinde. Lukker spørgsmålet.