Avatar billede ErikHg Ekspert
10. august 2017 - 20:47 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

ISO-fil af downloadet Office-pakke

Jeg har købt en Microsoft Office 2010 Professional. Denne er i en udgave til download. Så er det jeg tænker på om det er muligt at brænde dette program  ned på en DVD vha. en ISO-fil. Der er sikkert nogle på eksperten, der ved noget om dette.
Avatar billede poko1 Ekspert
10. august 2017 - 21:04 #1
Hvis det ikke er en ISO Fil du har downloadet kan du brænde den direkte til en DVD.
Min Office pakke er også downloadet og overført direkte til en DVD
Avatar billede kurtba Ekspert
10. august 2017 - 23:36 #2
Som jeg læser det, har du fået den ned som en iso fil og vil gerne brænde den ud, så du ender med en alm. installationsdisk?
Masser af brænderprogrammer kan gøre det. Man vælger bare punktet - brænd image. Så pakker den iso filen ud og laver det originale installationsprogram. Bl.a. Ashampoo og Nero kan gøre det.
Ashampoo findes også i gratis versioner, hvor jeg også mener, at den kan brænde imagefiler.Ellers er der gratisprogrammet cdburner xp, som også kan brænde image filer.Typisk kan de både lave en iso fil og pakke en iso fil ud.
Sluttelig kan du bare pakke iso filen ud i en mappe på pc.en, og så bare lave en ganske alm. databrænding af alle de filer, som ligger i mappen. Resultatet bliver det samme.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. august 2017 - 23:58 #3
#2
Det vil jeg prøve i morgen.... giver besked uanset om resultatet bliver positivt eller negativt.
Avatar billede Mikael Ekspert
11. august 2017 - 16:57 #4
Helt enig med #2- Det har jeg tit gjort ;)

Altså CITAT:
"Sluttelig kan du bare pakke iso filen ud i en mappe på pc.en, og så bare lave en ganske alm. databrænding af alle de filer, som ligger i mappen. Resultatet bliver det samme."
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2017 - 17:02 #5
Windows kan også brænde filen. Så vidt jeg husker kan man højreklikke på den og vælge "brænd som diskafbildning". Det skulle så vidt jeg ved være det samme som brænderprogrammerne gør.
Imgburn kan også brænde .iso filer.
http://www.imgburn.com/
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. august 2017 - 21:23 #6
Jeg takker for hjælpen alle sammen :-)

Da jeg har Nero 12 fast installeret på min PC, så var det egentlig ikke så svært.
Det lykkedes så er alt jo godt.