Avatar billede Cynide Novice
13. august 2017 - 11:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Driver desperat problem!!

Hej. Jeg har win7 ultimate installeret på en xplore ix104c5 pc.

Jeg kan simpelt hen ikke finde de sidste drivers jeg magler på den.

dirveren hedder option gtm689w 4stk ved samme navn.

sjovt nok så er der kommet en com 5 og com6 også...

aner ikke hvad dælen jeg lige gør ? håber nogen kan finde dem eller hjælpe mig ud tak....
Avatar billede densortehingst Seniormester
13. august 2017 - 12:09 #1
Prøv at gå ind i kontrol panel, vælg enhedshåndtering.
Nu kan du se, hvilke enheder du mangler driver til, Højreklik på en af enhederne og vælg egenskaber. Vælg hardware-id.
Prøv at google efter dette id, så burde du kunne finde en driver !
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2017 - 14:01 #2
Avatar billede RogerWilco Seniormester
13. august 2017 - 17:30 #3
Efter lidt søgen og "kvalificerede gæt", fandt jeg denne:
ftp://ftp.option.com/GTM68x/GTM68x_Windows_Test_Package_v1.zip
Hvis der spørges efter brugernavn og adgangskode, bruges "option" begge steder.

I denne zip-fil ligger der en anden zip-fil "GTM68x-1.0.5.3-4.zip" der skal pakkes ud, og i denne to .msi-filer, "GTM68x-1.0.5.3.msi" og "GTM68x-1.0.5.3+cm.msi". Den første ser ud til at være en driver, og den anden en driver+connectionmanager.
Avatar billede Cynide Novice
26. august 2017 - 10:09 #4
linket der er ubrugeligt desværre. ingen af mulighederne virker. et direkte link ville hjælpe hvis det findes?