Avatar billede nemlig Professor
13. august 2017 - 15:33 Der er 1 kommentar

Mailprogram på MacBook fryser

Hejsa.
Min datter har en MacBook air og benytter det indbyggede mailprogram.
Hun har prøvet at sende 2 mails, men nu står de i udbakken. Den ene fylder givetvis mere end det tilladte.
Vi har prøvet at slette dem, men det sker ikke noget. Den står bare med timeglasset. Vi kan godt navigere videre i programmet - så helt låst er det ikke.
Vi har prøvet at afbryde forbindelsen til internettet for at fremprovokere en fejl, som måske gav mulighed for at slette de 2 mails, men uden held.

Nogen forslag til løsning?
Avatar billede nemlig Professor
13. august 2017 - 16:38 #1
Fandt en vejledning i andet forum.

Noget med "regler for afsendelse tilpasses til at mail slettes, hvis man sender til sig selv.
Herefter blev de slettet.
Programmet virkede fortsat ikke, og man skulle så via webmail fjerne mailene i mappen "Sendt post.
Herefter spiller det igen.