Avatar billede ErikHg Ekspert
13. august 2017 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft konto

Jeg har dummet mig, og har i min iver købt Office 2016 Home and Student som downloadmedie hos Proshop I Århus. Først efter at jeg havde indløst koden, så jeg til min store ærgrelse at Outlook ikke var med blandt programmerne :-( At man ikke kan  returnere varen når den først er aktiveret kan jeg udmærket forstå, men den er jo også tilknyttet min Microsoft konto.
Så er det jeg vil høre om der er nogle der ved om man kan fjerne forbindelsen til kontoen og det pågældende produkt.
Jeg vil nemlig sælge licensen i Den Blå Avis, men vil ikke have ørerne i maskinen, så derfor spørger jeg her. Prisen var 978 kr. SURT SHOW, men det koster ikke at tænke sig om.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2017 - 08:44 #1
via live.com kan du gå til https://account.microsoft.com/services/
der burde du kunne adminstrere pakken (fjerne tilknytning)
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. august 2017 - 10:27 #2
Jeg har prøvet linket, og kommer også ind på siden, men kan ikke der fjerne tilknytningen mellem min MS-konto og produktet :-(
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2017 - 10:50 #3
https://goo.gl/QmVjU9 nederst er link til microsoft support vedr produktnøgle - forklar problemet til dem
jeg har forkortet link, da jeg ikke er sikker på, at https://support.office.com/da-dk/article/Brug-af-produktn%C3%B8gler-til-Office-365-Office-2016-eller-Office-2013-12a5763a-d45c-4685-8c95-a44500213759?wt.mc_id=SOCHOME_LINK&omkt=da-DK&ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK vil virke herinde
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. august 2017 - 13:24 #4
Jeg takker for hjælpen, men desværre er det ikke muligt at få fjernet tilknytningen mellem programmet og MS-kontoen :-(
Der er kun et at sige: af skade bliver man klog, men sjældent rig.
Jeg sætter dit svar som løsning og lukker spørgsmålet.