Avatar billede arnepedersen Forsker
15. august 2017 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Excel i Dropbox på ihone

Jeg har oprettet en Dropbox på min Pc, og på min I phone.

Så har jeg lagt nogle Office filer ind på min Pc. Bla. a. excel fil.

Når jeg åbner min Dopbox på min Iphone kan jeg ikke åbne filerne.

Jeg får følgende besked: Ingen forhåndsvisning tilgængelig.
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2017 - 11:28 #1
Avatar billede Mikael Ekspert
15. august 2017 - 11:43 #2
Typisk betyder beskeden, at Excel filen ikke kan vises direkte.. Men skal lige downloades og vises/åbnes  med Excel.

Det er ikke KUN et iPhone problem ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2017 - 11:55 #4
ellers, så hent excel og word til iphone, og i dem tilknyt din dropbox-konto, så kan du se filer direkte i dem. Du skal dog have et 365-office abonnement hos microsoft (knap 600kr/år) for at kunne redigere i filer - men så får du også ny officepakke på pc.
Avatar billede arnepedersen Forsker
18. august 2017 - 11:45 #5
claes57 jeg har ikke 365- office, men 2007 udgaven. Nu har jeg slettet Dropbox. Orker ikke mere. Tak for jeres indsats.