Avatar billede Ellen Novice
15. august 2017 - 23:32 Der er 2 løsninger

Ingen internet

Hej
Jeg kan ikke komme på internettet på min PC. Problemet ligger i maskinen, da jeg har forsøgt med mange forskellige Wifi-opkoblinger, - og forskellige browsere. Den kan simpelthen ikke oprette forbindelse.
Det skete bare BUM midt i en e-mail.
Betyder det, at jeg skal købe en ny eller tømme den gamle for alt og reinstallere den? Begge dele er lige slemt.
Totalt nybegynder 😬
Det er en Toshiba.

Bedste hilsner fra
Ellen
Avatar billede Ellen Novice
15. august 2017 - 23:35 #1
Hej Rasmus
Tak for dit svar. Når jeg følger din manual, skriver dialogboxen desværre: The requested operation requires elevation (run as administrator)

PCen er en jeg har stående på mit arbejde - men jeg ville gerne selv kunne løse problemet ...

Er der mon nogen måde at komme videre på?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. august 2017 - 23:42 #2
Hej Ellen. Du skal ikke kommentere på et indlæg fra en anden tråd i et nyt spørgsmål. Du skal kommentere i den gamle tråd her og lukke denne tråd her igen
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1018698
Tryk indlæg #1 som "marker som løsning" og fortsæt i den gamle tråd