Avatar billede stineschioett Praktikant
17. august 2017 - 11:19 Der er 1 kommentar

Dette emne er midlertidigt utilgængeligt

Hej, jeg skal gendanne en macbook air. Når jeg har skrevet mit apple id, siger den at dette mene er midlertigtigt utilgængeligt...
Er der nogle der kan hjælpe mig.
Avatar billede INK Ekspert
17. august 2017 - 12:19 #1
Formoder du gendanner ved at følge denne
https://support.apple.com/da-dk/HT204904

Ved at bruge alternativ-Commando-R sikrer du at der ikke skal bruges AppleID under installation. (Du har selvfølgelig backup af dine data?)

På en anden PC/Mac kan du gå på iCloud.com og kontrollere, at dit AppleID virker.