Avatar billede Andreas Novice
17. august 2017 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

glemt låsemønstret HTC magic

Jeg har netop fundet en 4 årig HTC magic frem af skuffen.
Der er sat sim-kort i og man kan ringe til den. Jeg kan ikke ringe fra den, da jeg ikke kan komme ind i den, fordi jeg har glemt låsemønstret.
Jeg har forsøgt at nulstille ( hard reset ) telefonen ved hjælp af knapperne i fl. brugsvejledningen, men uden opnået resultat.
Jeg skal  jo nulstille den, for at få det glemte låsemønster væk.

Kan nogen hjælpe mig, for jeg hader at smide brugelige ting væk.

Andreas
andbal@esenet.dk
Avatar billede INK Ekspert
17. august 2017 - 23:02 #1
Har du anvendt metoden anført her:
http://www.hard-reset.com/htc-magic-hard-reset.html

Du skal anvende metoden kun med knapper.
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2017 - 23:22 #2
gå ind i en af de der telefonbutikker der reparerer telefoner, måske kan de finde ud af det hvis ikke den linkede metode virker
Avatar billede Andreas Novice
18. august 2017 - 06:29 #3
Jeg har prøvet den anviste metode med at holde  home and back nede samtidig og så trykke end call og bagefter enter. Jeg har fulgt anvisningen fra brugsanvisningen nøje.
Den reagerer overhovedet ikke !!!!!!!!!!!!
Kan nogen anvise nøjagtig ?
Avatar billede INK Ekspert
18. august 2017 - 06:43 #4
Du har holdt home og back nede hele tiden? Også mens du trykker end call og fortsætter med at holde home og back indtil telefon reagerer. Først derefter trykker du enter.

Har du startet med at tage batteriet ud?

Hvis det ikke virker, har jeg ikke flere idéer.
Avatar billede Andreas Novice
18. august 2017 - 08:04 #5
Jamen hvor lang tid går der, før telefonen reagerer ? Det er det, jeg ikke ved !
Avatar billede Andreas Novice
18. august 2017 - 11:12 #6
Det hjalp at tage batteriet ud.
Ih det bare funker nu!
Tak million