Avatar billede Sorenskov Juniormester
20. august 2017 - 20:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pdf editor til Mac

Hej experter.
Findes der et pdf redigeringsprogram til Mac som man kan redigere i teksten med? Det må ikke koste så meget som Adobes Acrobat.
Venlig hilsen Sørenskov
Avatar billede INK Ekspert
20. august 2017 - 21:12 #1
Det indbyggede program billedfremviser kan måske løse nogle af opgaverne. Se denne
https://support.apple.com/da-dk/HT201740
Avatar billede Sorenskov Juniormester
21. august 2017 - 18:09 #2
Billedfremviser kan desværre ikke bruges til at redigere tekst i pdf. Den kan det samme som de fleste andre pdf reader kan men ikke rette i teksten.
Avatar billede Iboga Juniormester
09. september 2017 - 02:42 #3
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, når du skriver at du vil redigerer i teksten?

Hvis du er på udkig efter et decideret billedbehandlingsprogram, så kan jeg anbefale Gimp: https://www.gimp.org
Avatar billede Sorenskov Juniormester
09. september 2017 - 18:36 #4
Efter megen søgen på nettet konkluderer jeg at der ikke findes nogle billige løsninger og købte "PDF Expert" for 500 kr.
Med det program kan jeg både redigere tekst og grafik.