Avatar billede Signe Novice
20. august 2017 - 22:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger gammelt computerspil

Hej alle

Jeg søger et gammelt computerspil, som jeg ikke husker hvad hedder. Jeg spillede det i slut 90'erne / start 00'erne.

Det jeg husker er, at man starter, hvor manden er ved sit barndomshjem. Han fodrer grise med korn og snakker med folk. Han får at vide, at hans mor er død.
Igennem spillet snakker han med forskellige mennesker og får nogle opgaver. Han slås mod dinosaur-lignende dyr og mega krabber/biller(eller hvad det nu er). Når han har slået dem ihjel, samler han liv/energi op efter dem. Så vidt jeg husker kan man gå ind et sted og bytte det til opgraderinger af manden. Han besøger en troldmand, går ind i huse og snakker med folk, går ind i hemmelige grotter. Han kommer til en stor borg, hvor han skal slå vagter ihjel, for at komme ind.

Er der mon nogle der kan hjælpe mig med hvad spillet hedder og evt. hvor jeg kan finde det? Det vil være en kæmpe hjælp!
Avatar billede Slater Ekspert
21. august 2017 - 08:35 #1
Dink Smallwood
Avatar billede Slater Ekspert
21. august 2017 - 08:37 #2
Ud fra beskrivelsen er jeg næsten stensikker på, at det er det spil - og det kan hentes gratis og lovligt, endda i en opdateret version med højere opløsning, her: http://www.rtsoft.com/pages/dink.php
Avatar billede Signe Novice
24. august 2017 - 14:43 #3
FEDT!! Tusind tak for hjælpen :D