Avatar billede Ulla K. Praktikant
21. august 2017 - 11:29 Der er 2 kommentarer

Bluetooth falder ud.

Jeg har en Lenovo A2016a40 Android-version 6.0 Når den er med i bilen slår Bluetooth fra efter ca.25 min. Og så er der ingen håndfri telefon. Den slås til igen, og det gentager sig så for hver 25. min.Det sker kun når vi er i bilen. Den har været sendt ind via El-giganten. Det hjalp ikke. Hvad gør jeg?
På forhånd tak. Ulla
Avatar billede INK Ekspert
21. august 2017 - 11:38 #1
Har du tilsluttet strømforsyning når den er i bilen? Måske er der i indstillinger for strømbesparelse sat automatisk sluk for Bluetooth efter en vis tid.
Avatar billede Ulla K. Praktikant
21. august 2017 - 12:08 #2
Tak ink. Jeg burde selvfølgelig have skrevet, at jeg har prøvet både med strøm via USB i bilen og uden tilslutning, men det hjalp ikke.
Ulla