Avatar billede needhelphmu Praktikant
22. august 2017 - 21:19 Der er 5 kommentarer

Har brug for hjælp HMU

Hej eksperter,
Ville blot høre hvad denne pc kan trække af spil og på hvilket niveau inden jeg køber den.
Det er en MSI GL62M 7RD-046NE.
Intel Core i5-7300HQ.
8GB RAM.
1000GB HDD.
NVIDIA GTX1050 - 2GB.
Microsoft Windows 10.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2017 - 21:35 #1
hvad vil du spille ??
Avatar billede needhelphmu Praktikant
22. august 2017 - 21:47 #2
spil som League of Legends, Player Unknown Battlegrounds og Counter Strike Global Offensive
Avatar billede kurtba Ekspert
22. august 2017 - 23:20 #3
Du kan selv søge på de spil, som du påtænker at spille.
I google skriv spillets navn efterfulgt af system requirements, så får du sider frem, hvor de kan se kravene. F.eks.
league of legends system requirements
Det må være nemmere end bare at spørge hvilke spil den kan trække, idet der jo findes tusindvis af spil.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2017 - 01:51 #4
kun 2gb ram på grafikkort kan godt blive et problem
Avatar billede needhelphmu Praktikant
24. august 2017 - 15:06 #5
Kender godt hjemmesiden, men vil jo gerne vide hvordan den kører spillene 'før' jeg køber computeren da det hovedsageligt er de spil jeg vil spille.