Avatar billede xvid Seniormester
23. august 2017 - 19:07 Der er 7 kommentarer

ugyldig produktnøgle

Hej

Jeg har for et halv år sidden købt produktnøglen til office 2010 og for nyligt har jeg lagt mærke til at øverst står der produkt uden licens, jeg har prøvet at kontakte det sted hvor jeg har købt nøglen pc-servicecenter.dk man de er ikke så hurtig til at svare mig.

er der nogen der kender til dem og hvis de ikke kan løse problemet med at jeg kan få et licens der virker optimalt, kan jeg så få mine penge retur igen, selvom at der er gået nogen måneder?

mvh
XVID
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2017 - 19:36 #1
Har du forsøgt at registrere det igen med nøglen.
Hvis du åbner Word for eksempel, og går i filer-hjælp.
Her kan du vælge "skift produkt kode"
Hvis du indtater her bliver den så ikke genregistreret?
Du skal genstarte Word for at se om den er registreret.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. august 2017 - 20:23 #2
Det skulle vel ikke være købt hos nedenstående firma?

https://www.dba.dk/microsoft-office-microsoft/id-96842608/
Avatar billede xvid Seniormester
24. august 2017 - 19:30 #3
Erik, hvorfor spørger du ?
Avatar billede xvid Seniormester
24. august 2017 - 19:45 #4
jo det er det
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. august 2017 - 19:57 #5
Jeg har på fornemmelsen at det ikke er helt fint i kanten...... jeg skulle selv bruge MS Office 2010 for ikke så længe siden, og så også annoncen i DBA, men jeg syntes der var noget er "lugtede", så jeg fandt et andet sted. Prøv at kontakte DBA og hør nærmere.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2017 - 13:34 #6
DBA har vel ingen ansvar i dette??
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. august 2017 - 14:59 #7
Nej, men du kan kontakte DBA, og høre om der er andre der har haft dårlige erfaringer med firmaet. Det er netop derfor man kan kontakte DBA.
Jeg har selv prøvet at blive narret én gang, og det endte med at vedkommende sælger blev politianmeldt, da det viste sig at han havde snydt en masse brugere.