Avatar billede doktoren001 Juniormester
24. august 2017 - 19:30 Der er 4 kommentarer

gemme billeder fra Outlook

Hej

Jeg har rigtig mange billeder jeg har fået tilsendt. findes der en måde hvorpå jeg kan gemme billeder fra mange mail s på engang?

Jeg er kun bekendt med at kunne højre-klikke på et billede, og så vælge "gem alle billeder".
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2017 - 20:26 #1
nej, du kan kun 1 mail af gangen.
Avatar billede acore Ekspert
24. august 2017 - 20:46 #2
Mon ikke det kan klares med vba - se fx https://www.rondebruin.nl/win/s1/outlook/saveatt.htm

nb ikke testet
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2017 - 21:16 #3
du kan ikke bare køre alt muligt VBA i dit mailprogram.
det svarer til at lade virusser køre løs med deres forsk. scripts!
Avatar billede acore Ekspert
24. august 2017 - 21:44 #4
Selvfølgelig skal man kun tage kode fra sites man stoler på.

Når det så er sagt er der ingen lighed mellem "at lade virusser køre" og at køre ca 50 linier let gennemskuelig vba. Der er jeg for en gangs skyld helt uenig med sidwave.

Ligesom med alt andet kode bør det testes.