Avatar billede arnely Novice
25. august 2017 - 06:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Asus M 11 BB vil ikke starte

Hej.

Sidder her med en Asus M 11 BB købt i 2014 som ikke vil starte.

Den går ganske vist i gang men får meddelelse på skærmen:

""STARTUP REPAIR.
Press "Advance options" to try other options to repair your PC or "Shut down" to tunrn off yourPC.
Log file: C:/Windows/system32/logfiles/Srt/SrtTrail.txt""

Kan så vælge  "Shut down eller Advanvce

Følger jeg anvisning på skærmen ender jeg samme sted konstant....kan ikke komme videre.
Kan oplyse at computeren er født med Windows 8 og er opdateret til Windows 10

Vh. arnely
Avatar billede poko1 Ekspert
25. august 2017 - 07:50 #1
Avatar billede Morten Work Novice
26. august 2017 - 09:19 #2
Hej tak for svar.

Computeren er købt med en installeret Win8, men der medfølger igen CD eller medie hvor den ligger på.
Troede egenlig jeg kunne komme i kontakt med den installere Win8 på en eller anden måde, som jo vel stadig ligger på Harddisken

Men jeg må følge din vejledning. Hvilken af Windows 10 skal jeg hente, da er jo flere at vælge imellem?
Avatar billede poko1 Ekspert
26. august 2017 - 09:55 #3
Spørger? arnely ?
Hvis der var Windows 10 Home på som nok er nærliggende! så vælger du det!
Læg mærke til at hvis du har haft win 10 installeret. Aktivering sker automatisk
når du kommer på nettet!
https://billedeupload.dk/images/E8Te7.jpg
Avatar billede arnely Novice
26. august 2017 - 10:32 #4
Undskyld jeg kom til at logge ind med min google konto, derfor ændre navnet sig.

Jeg prøver din løsning tak for hjælpen :-)
Avatar billede arnely Novice
29. august 2017 - 12:44 #5
Dette var ikke løsningen desværre. Jeg sender computeren på værksted.