Avatar billede Vibeke Novice
25. august 2017 - 14:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Audio cd til ipad

Jeg har en audio cd som jeg har lagt ind på min compputer, der kan jeg godt høre den.
Jeg har så lagt den ind i dropbox for at høre den på min ipad - det kan jeg ikke.
Når jeg prøver at afspille cd'en, får jeg bare at vide - ingen forhåndsvisning tilgængelig.

Er det noget jeg kanhå hjælp til.

Hilsen Vibeke
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2017 - 14:50 #1
Måske det er filformatet der er problemet. Hvis den rippes til mp3 kunne det være det virkede.
Avatar billede INK Ekspert
25. august 2017 - 14:58 #2
Hvis du ripper med iTunes og bruger dette program til at overføre til iPad, så virker det.
Avatar billede eurositi Ekspert
25. august 2017 - 17:31 #3
Du kan importere filerne direkte vha. VLC app'en. Så behøver du ikke bekymre dig om iTunes og andet (Pardon my French: skandaløst) skrammel, som besværliggør noget så elementært som filoverførsel og afspilning af moderne filformater selv her i 2017.

Her er en lille vejledning: http://ioshacker.com/how-to/transfer-videos-vlc-ios-without-itunes