Avatar billede kimbass Juniormester
25. august 2017 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Ændre billede i template

Hej
Jeg har downloadet denne template:http://www.templatemo.com/tm-395-urbanic og vil gerne ændre billedet under karussellen, men kan ikke finde den.

Nogen idéer?
Mvh Kim
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2017 - 21:38 #1
Kan du finde dette i css-filen:

#templatemo-carousel {
    background: url(../images/templatemo_carousel_bg.jpg) no-repeat center center fixed;
    -webkit-background-size: cover;
    -moz-background-size: cover;
    -o-background-size: cover;
    background-size: cover;
    overflow-x: hidden;
    margin-bottom: 0;
    height: 500px;
}
Avatar billede kimbass Juniormester
25. august 2017 - 22:02 #2
Ja det har jeg fundet.og har også forsøgt at ændre templatemo_carousel_bg.jpg til navnet på det billede jeg vil bruge, men uden held.
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. august 2017 - 22:17 #3
Hvis jeg retter:
#templatemo-carousel {
    background: url(http://www.intrawallpaper.com/static/images/abstract-mosaic-background.png) no-repeat center center fixed;

Så ændres det fint direkte på deres "live-eksempel", så jeg tror du gør noget forkert.
Kan det være cache der driller dig ?
Avatar billede klaudi Ekspert
25. august 2017 - 22:19 #4
Kopier dit billede til mappen images som er i mappen med templaten
(templatemo_395_urbanic)

Ret
background: url(../images/templatemo_carousel_bg.jpg) no-repeat center center
til
background: url(../images/mit-billede.jpg) no-repeat center center
Avatar billede kimbass Juniormester
25. august 2017 - 22:29 #5
Det var cache der var den skyldige. Det virker. Tak for hjælpen, begge to.