Avatar billede LilleLars Praktikant
28. august 2017 - 10:44 Der er 3 kommentarer

Hvor skal jeg hoste min podcast?

Halløjsa. En ven og jeg er netop begyndt at podcaste, og vi vil naturligvis gerne så bredt ud som muligt. Derfor skal vi på så mange podcast-tjenester som muligt, hvilket kræver et RSS feed. Vi har kigget på forskellige sider, der tilbyder at hoste vores episoder og lave feedet for os. Del gerne jeres erfaringer. Vi vil naturligvis gerne have noget så billigt og nemt som muligt. :)
Avatar billede DF1967 Praktikant
28. august 2017 - 11:02 #1
Der nævnes et par stykker her: http://finans-avisen.dk/top50-danske-podcasts/

Jeg ved ikke helt vildt meget om det, må jeg indrømme, men tænker måske, at det ville være fint med en WP-side, hvor man så også kan gå ind og høre episoderne Det er nok sandsynligt, at størstedelen af alle afspilninger sker via streaming-tjenesterne, men det hænder da, at jeg lytter til podcasts direkte fra hjemmesiden.
Avatar billede acore Ekspert
28. august 2017 - 12:51 #2
Det med adgang til podcasts's + et rss feed kan klares af mange gratis cms systemer.

I skal måske fokusere på at estimere antal daglige downloads og se på hvilken båndbredde, i har brug for. Det med "ubegrænset båndbredde", som mange web-hoteller skriver, holder sjældent i virkelighedens verden.
Avatar billede Malene Lind Novice
28. august 2017 - 16:25 #3
Interessant emne!

Har du skummet denne liste:
https://www.podcastinsights.com/best-podcast-hosting/