Avatar billede Shamal. R Praktikant
28. august 2017 - 17:21 Der er 1 kommentar

HJÆLP Asus UX305C gået i stå.

Hej.
Jeg har en Asus UX305C notebook pc, som jeg har lidt problemer med..  Den vil ikke rigtig starte. Når opladeren er i den så starter den helt af sig selv, men der kommer ikke noget på skæremen. Det eneste der sker er, at lyset på caps lock knappen, samt lyset på flytilstand knappen tændes. Og når jeg slukker den, så tænder den sigen af sig selv igen.
Er der nogen af jer der ved hvad det kan skyldes eller har prøver noget lignende?
Tak på forhånd.
Bedste hilsner Shamal
Avatar billede tagelarsen Novice
31. august 2017 - 16:34 #1
Prøv at tage batteriet ud og vent ca. 1 time og sæt det i igen. Det kan i sjældne tilfælde  nulstille nogle fejlkoder som er lagret diverse steder på bundkortet.

Ellers har du sandsynligvis en fejl i Windows, Virus eller allerværst fejl på bundkortet.

Hvis der er garanti så skal du ikke skrue al for meget på den, men indlevere den.