Avatar billede Dennis Juniormester
28. august 2017 - 19:29 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde ud af lenovo opdate

Jeg har en lenovo yoga 710 og har fået besked om en update der hedder Welcome to the lenovo bios update utility setup wizard. Det der forvirer mig er at lige inden jeg trykker installere så skriver den forskellige punkter jeg skal være opmærksom på.
Og ved nummer 5 ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Punkterne lyder sådan her
1. This package is built for Lenovo Yoga710-14IKB & Yoga710-15IKB only, do not try it on other machines. 2. Do not change the default installation path. 3. System will automatically reboot after BIOS update, Please save and close your opening documents before update process beginning 4. Make sure the battery is fully charged and AC adapter is plug-in before you updating BIOS

OG SÅ DENNE HER JEG IKKE FORSTÅR: 5. Please load default in BIOS setup menu before executing this program.
Nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre?

Jeg håber ved at jeg opdatere det her vil hjælpe på brugeroplevelsen på pc en. Fordi jeg oplever for eksempel sort skærm når jeg er ude af en webside men har det åbnet, og derefter går ind på det igen, så sker det at den er sort. Den reagerer heller ikke altid i word når jeg scroller ned af der eller trykker enter.

På foran tak:)
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2017 - 20:13 #1
Du skal i BIOS Finde noget der ligner dette og vælge Default "Husk F10 og genstart"
https://ibb.co/e7ZV45
Avatar billede Dennis Juniormester
28. august 2017 - 20:48 #2
Hvordan åbner jeg bios
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2017 - 21:15 #3
Nu har jeg ingen Lenovo her så det kan jeg ikke fortælle men jeg vil mene at en BIOS updater er noget man skal holde sig fra når man ikke ved hvordan man kommer derind!