Avatar billede Mik2000 Professor
29. august 2017 - 01:00 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvilke høretelefoner?

Hej

Jeg søger nogle hovedtelefoner:
- Bruges til TV/film for at få god lyd efter min kæreste er gået i seng
- Trådløse
- Mulighed for selv at skifte batteri
- Med mulighed for også at bruge ledning
- Nemt at sætte til tv gerne via digital stik
- Behagelige at have på i længere tid
- IKKE in-ear
- Behøves ikke være noise cancellation da det er til tv
- Pris: 1000-2500 kr ca

Har kigget lidt på Sony DS6500 og Sennheiser RS165 men man kan vist ikke bruge ledning der :(
Er der et alternativ hvor mange kan

Jeg har set en masse videoer men kan ikke helt komme det nærmere så håber I kan hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2017 - 02:12 #1
jeg tror det bliver svært at du både vil have trådløs og ledning..
Avatar billede INK Ekspert
29. august 2017 - 03:46 #2
Bose quietcomfort har både Bluetooth og ledning.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hovedtelefoner/QC35BK/bose-quietcomfort-35-around-ear-hovedtelefoner-sort

Og noisereduction. Dyre men supergode.
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2017 - 08:22 #3
https://steelseries.com/gaming-headsets/siberia-840, er bestemt ikke dumme.
Jeg render rundt med mine 24/7. :)
Avatar billede Mik2000 Professor
29. august 2017 - 22:52 #4
ink: Ser meget fornuftige ud - eneste ulempe er så vidt jeg kan se at batteri ikke kan skiftes - pris er fin nok :)

jakobdo: Kan man connecte med ledning også på det headset? Ligner meget et gamer headset - prøvet det til film?

Det er nok svært at finde et der lever op til alle krav :(
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. august 2017 - 23:08 #5
Mik2000: Ingen ledning nej. Men det "smarte" er der er 2 batterier, et i dock og et i headset. Jeg bruger det primært til arbejde (mobil, skype/teamspeak), en del musik og så lidt gaming.
Det gør alle tingene godt.
Og dækningen er fin, dog er der døde spots, når der er for mange vægge imellem boks og headset, men ellers går det fint igennem.
Samtidig har det også bluetooth, så det kan forbindes direkte til mobilos.
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2017 - 11:40 #6
jo du kan godt skifte batteri. du skal blot finde ud af at skille det ad, så du kan komme til, UDEN at brække det i stykker :)  fingersnilde kan godt virke nogle gange..
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. september 2017 - 12:41 #7
Hvad endte du med ?
Avatar billede Mik2000 Professor
03. september 2017 - 14:49 #8
Ikke 100% besluttet mig endnu :) ...... men var lækkert med nogle gode bud :)