Avatar billede 450025 Ekspert
29. august 2017 - 02:23 Der er 2 kommentarer

Insett coder DNS.

DNS. Spørsmål
Trenger lidt hjalp her, Win10 og bruker VPN her jeg bor, og så spør jeg om noe jeg burte vist men det er helt tomt i skallen på meg nå.
Og så først i uka utrolig.

Jeg må legge inn disse koder men finner ikke veien ditt. Takk for lidt hjelp om noen vet veien?

- Under the General tab, Select “Use the following DNS server addresses” option, and insert
208.67.222.222 in Preferred and 208.67.220.220 in Alternate DNS Box Click OK.

Takk til den som stiller opp, Og ha en fin dag Dere.

Arne fra Thailand
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2017 - 07:57 #1
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Netværks- og delingscenter
Rediger indstillinger for netværkskort
https://billedeupload.dk/images/gE1T.png
Avatar billede 450025 Ekspert
29. august 2017 - 09:11 #2
Takk poko1 dette var flott og dette virka, bildene er en fantastisk god forklaring hvordan man kan løse en oppgave.
Jeg bruker dette selv når jeg stiller opp for andre men det er et annet system hvor jeg legge ved tekst også om det er nødvendig.

Jeg er bare Amatør var innom en Data Sjappe her  en butikk som driv med Sørvis dem hadde ikke peiling, jeg bare gikk hjelp her er bare å glemme. Men da jeg kom hjem var dagen reddet.
Jeg var ikke på fylla i går men der var helt tomt i hodet mitt i dag.
poko1 problemet løst ha en fin dag videre og Takk.

Arne.