Avatar billede hornbech Praktikant
29. august 2017 - 10:40 Der er 2 kommentarer

Én PC smadrer vores WiFi

Jeg har en enkelt PC, hvor jeg har et noget underligt problem.
Vores WiFi kører egentlig fint, men når jeg tænder den ene PC, så mister alle andre enheder i huset på et tidspunkt internet forbindelsen (uanset om det er Ipads, mobiler eller pc'er). Nogle gange går der længere tid end andre men det er sikker at de mister forbindelsen på et tidspunkt.
Her hvor det virkelige kryptiske kommer ind, det er at hvis jeg kobler WiFi fra på den enhed der giver problemer og sætter Netkabel i så har jeg oplevet at problemet også kan opstå.
Avatar billede Hr_Andersen_11 Juniormester
01. september 2017 - 09:15 #1
Umiddelbart ville jeg checke om der er noget virus på maskinen, og ellers omformatere den.
Avatar billede puren Ekspert
01. september 2017 - 14:46 #2
mit gæt hedder emi (Electromagnetic interference)

alle computere laver Elektromagnetisk forstyrrelser den du har laver åbenbart noget mere... eneste måde at komme det til livs er skifte stumpen der laver støjen,