Avatar billede blacks Mester
29. august 2017 - 16:54 Der er 4 kommentarer

Buffalo Nas med Corrupted firmware

Hej,

Min CS-WV/R1 Nas blinker error E06 hvilket betyder corrupted firmware, er der noget at gøre ved sådan et problem? Jeg har ikke downloadet eller opdateret noget.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2017 - 17:13 #1
Søgte på firmware til den og fandt denne side
http://buffalo.jp/support_ap/support/products/cs_wv_x.html
Hvordan man flasher den på NAS det ved jeg dog ikke da jeg ikke har nogen selv.
Der er noget dokumentation nederst som der måske kan hjælpe dig med det
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2017 - 17:25 #2
Avatar billede blacks Mester
29. august 2017 - 17:57 #3
Den har jeg selv været inde og finde, men der stå intet om hvordan man installere dette når der ikke er liv i NASen, den kan ikke ses på netværket..
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2017 - 18:00 #4
kan du ikke reset den omm bav på