Avatar billede lurup Ekspert
29. august 2017 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne døre og lave andet registrering med fingeraftryk

Jeg arbejder på en efterskole hvor vi skal bygge nyt cykelskur.
Vi snakker om at lave det med en skydedør der åbnes med finger aftryk og evt pin kode hvis det ikke virker.

Hvad finder der til sådan en formål ??? Vi tænker at det kan udbygges til andre døre og andet tjek ved fx morgen løb og sådan.

Vi har 200 elever
Avatar billede nfssister Forsker
29. august 2017 - 19:15 #1
Noget ala det her:
http://laaserabatten.dk/kodelase/1045-lp-808-fingeraftrykslas.html

Jeg kan ikke lige finde noget der passer på en skydedør.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2017 - 19:21 #2
de fleste dør-låse kan op til ca 100 aftryk - så jeg ville i stedet se på https://www.verisure.dk/intelligent-hjem/smartlock---yale-doorman-elektronisk-dorlas.html
der kan man oprette en kode til hver årgang, så udgåede elever ikke har adgang længere (Opret midlertidige adgangskoder til blomsterpasseren, når du er på ferie - svarer til en årgang = en kode)
Avatar billede lurup Ekspert
25. oktober 2017 - 22:53 #3
Tak for råd