Avatar billede tida Juniormester
30. august 2017 - 15:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VBA kode der kan minimere vinduet

Jeg havde en makro i Excel2010 der bl.a. kunne minimere Excel vinduer.
Nu har jeg fået Excel2016 og her fungere det lidt anderledes og min tidligere makro fungerer ikke længere.

Jeg har forsøgt mig med at optage en minimering for at få koden, men det lykkes ikke for mig - har nogen ide til hvad der skal stå i koden for at Excel vinduet går fra maks til minimum, det virker jo umiddelbart ret simpelt.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
30. august 2017 - 15:30 #1
Application.WindowState = xlMinimized

jan
Avatar billede tida Juniormester
30. august 2017 - 15:52 #2
Jeg fandt ud af ved din hjælp at det faktisk var

Application.WindowState = xlNormal

jeg var ude efter.

Super - tak for hjælpen