Avatar billede knuldefar1942 Forsker
30. august 2017 - 15:21 Der er 3 kommentarer

coverter

converter til iso covaters til wwv
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. august 2017 - 15:53 #1
En ISO fil er en "kopi" af en CD/DVD, med alt det indhold der måtte være. Hvad er det du vil konvertere den til? - og hvad indeholder ISO filen?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
30. august 2017 - 17:54 #2
iso og 7 zip skal laves til film format wwa eel hvad de nu end hedder
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. august 2017 - 18:10 #3
Du skal vide præcis hvad det er for en ISO fil, altså hvilke filer det er der ligger i ISO filen - om det er en "rigtig" DVD, om det er nogle filer (i så fald hvilke) o.s.v....

Nu skriver du 7-zip - det er et pakkeprogram, som komprimerer en eller flere filer. Så er det vel disse filer du skal konvertere - hvad er det for en type filer?

Og så skriver du "wwa" film format... - det kender jeg ikke. WMA er et musikfil format - film kan være mp4, mk4, mpg eller et hav af andre formater - og afhænger helt og holdent af hvad du skal bruge filen til. Skal den bare afspilles på en PC, kan det være næsten hvad som helst, men skal den afspilles på en mobil, et TV eller noget andet, skal det være et format der understøttes af disse.