Avatar billede arnepedersen Forsker
31. august 2017 - 13:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dab + adapter

Jeg har en Henry Kloss Dab radio der lukker ned den 1. okt.
Jeg er glad for radioen og vil gerne beholde den. da den har en god lyd.
Nu har jeg set man kan købe en adapter som tilsluttes AUX indgangen så man kan fortsætte med radioen med DAB+.

Jeg ser også sådan en adapter kan fås med bluetooth så man kan streame  musik fra smart-phone.

Jeg har set på en SENZ DIGITAL DAB+ ADAPTER MED BLUETOOTH til 599. i Power.
Nu er spørgsmålet til jer så:
Er det en god løsning? eller har i en der er bedre?
Mvh Arne
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2017 - 14:55 #1
se da meget fornuftigt ud https://www.power.dk/hoejttalere-og-lyd/radioer/senz-digital-dab-adapter-med-bluetooth/p-501237/
har selv en gammel ipad af dem, der ikke opdateres længere, som bruges til streaming af lyd via bluetooth (hos mig til en soundbar) - jeg trækker så også digital radio den vej.
Avatar billede arnepedersen Forsker
01. december 2017 - 11:56 #2
Jeg har købt en ny DAB+