Avatar billede HrJensen12 Juniormester
01. september 2017 - 16:27 Der er 1 løsning

icloud - emails fyder 2,5 gb. men kan ikke se dem?

Hej alle

Da min icloud er fyldt op på de små 5 gb, derfor har jeg tænkt mig at slette gamle emails på min konto da de fylder 2,5 gb (50% af alt pladsen).

Men mit problem er at jeg ikke kan se de emails som optager alt denne plads på www.icloud.com?

Nogle der har erfaringer med at få ryddet op i emails?

På forhånd tak!
Avatar billede INK Ekspert
01. september 2017 - 23:34 #1
I indstillinger skal du blot slå e-mails fra i iCloud. Hvis du har mailkonti slået til på dine forskellige enheder, så har du ikke behov for at synkronisere over iCloud. Hver enhed kobler op på din(e) mailserver(e).