Avatar billede ZeBa Ekspert
03. september 2017 - 21:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan Samsung UE55KS7005 modtage youtube og netflix og gå på nettet?

Ja, det var spm. Hvordan kan man se det? Her er den
https://taenk.dk/test/fladskaerme/samsung-ue55ks7005

Og hvad kan der være mere, som man kan modtage på (nogle) tv?
Avatar billede poko1 Ekspert
03. september 2017 - 22:34 #1
Efter sidste opdatering er You Tube ikke længere i midten hvor den var tidligere. Men den kan findes under søg
https://billedeupload.dk/images/RPIok.png
Avatar billede poko1 Ekspert
03. september 2017 - 22:46 #2
Arbejder også fint sammen med PC Netværket.
https://billedeupload.dk/images/5a4Ku.png
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. september 2017 - 23:36 #3
Tak for det, men jeg forstår ikke: Det er da ikke den model, jeg har kik på.
Avatar billede klavil Seniormester
03. september 2017 - 23:44 #4
Har selv det tv og er utrolig glad for det.
Der er en test af det her: http://digitalt.tv/samsung-ks7005-test/
Du kan bruge det til alle de apps vi har i DK, dog har jeg problemer med DRHD, men bruger dog normalt Appletv til de ting alligevel :)
Vær dog opmærksom på at der er ekstern tilslutningsboks med fremfor i selve TVét.  Der går et kabel bagpå tvét og ned til boksen på ca 2 meter. Strømkablet på tvét er dog ikke så langt hvis du skal have det monteret på væggen, men en forlængerledning kan løse det.
Avatar billede ZeBa Ekspert
03. september 2017 - 23:57 #5
#4:
Tak for det. Aner ikke, hvad DRHD er, men kan det modtage youtube og netflix og gå på nettet?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. september 2017 - 07:29 #6
#3 Det var altså også blot for at vise Hvad Samsung Smart TV Kan Men at de muligvis også på de nyere modeller har fjernet den direkte adgang til YouTube fra Smart Tv skærmen. Der var 4 APP's på midten, før var nr.3 YouTube.
Og de kan nok mere i dag!
https://billedeupload.dk/images/pFkc.png
https://billedeupload.dk/images/P6s7j.png
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2017 - 10:27 #7
Men kan den model, vi taler om, modtage youtube og netflix og gå på nettet?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. september 2017 - 10:46 #8
Avatar billede poko1 Ekspert
04. september 2017 - 10:49 #9
Kom til at trykke på 49" men det er det samme! Her 55"
http://www.pricerunner.dk/pi/2-3143330/TV/Samsung-UE55KS7005-Produkt-Info
Avatar billede klavil Seniormester
04. september 2017 - 14:05 #10
ja tvét kan køre Netflix og Youtube, gå på nettet, viaplay, HBO, Cmore Play, TV2 Play. Du kan snakke til tvét via fjernbetjeningen. Optage via ekstern harddisk
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. september 2017 - 14:25 #11
#10: Mange tak for det. Nu er problemet bare, at det kun kan fås i Herning, Hjørring og Ålborg, og det er lidt langt at køre fra Aarhus :(
Avatar billede klavil Seniormester
04. september 2017 - 19:42 #12
til gengæld er det værd at vente på. både Power og elgiganten har fri fragt ved køb over et vist beløb
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. september 2017 - 03:16 #13
Power har dem slet ikke, men mon Elgiganten i Aarhus får dem igen.
Jeg læste i Tænk, hvor det havde fået en rigtig fin anmeldelse, at det kan være en god idé at vente med at købe til hen på efteråret, fordi priserne på gamle modeller kan falde flere tusinde,´.
Nogen der ved, om det er sandt?
Avatar billede klavil Seniormester
05. september 2017 - 17:12 #14
Ja kan se de kun har det 3 steder i  Elgiganten: https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE55KS7005XXE/samsung-55-4k-uhd-smart-tv-ue55ks7005

Desværre til en halvdyr pris ift jeg have 6999 i Power for det.
Man kan være heldig evt Black Friday
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. september 2017 - 01:22 #15
Måske skulle jeg købe Samsung UE65KU6405.
Er den mon generende stor for 4 meters afstand?
Men den har ikke boks. Er det så ikke nærmest umuligt at sætte stik i den, hvis den hænger på væggen?
Forbrugerrådet Tænk fortæller i øvrigt, at man skal vente til efterår/vinter, hvor priserne falder drastisk - fx faldt Samsung UE55KS7005 fra 14.999 til 9.999 fra dag til dag. Nogen der har erfaringer med det?
Avatar billede klavil Seniormester
06. september 2017 - 22:10 #16
Ser du meget sport så vil jeg holde mig til 7 og 8000 modellerne. De er bedre til hurtig billedbehandling og det samme ved glidende billeder
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. september 2017 - 00:28 #17
Jeg ser aldrig sport, så den funktion er ligegyldig