Avatar billede cht22 Professor
04. september 2017 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk backup af udvalgte mapper

Jeg vil gerne have backup til at køre dagligt og gerne kun kopiering af det hvor arkiv-bit er sat og så full backup en gang om måneden. Det skal kunne starte automatisk på et bestemt tidspunkt og computeren skal gerne slukke automatisk når kørsel af backup er afsluttet.

Det skal understøtte brug af æøå i source mappe, mellemrum i source mappe og længere stinavne end 255 tegn. Dette har nemlig givet udfordringer ved brug af xcopy og robocopy.

Det gør ikke noget hvis det kun er på engelsk og ikke dansk, men det gør ikke noget hvis det er på dansk og jeg vil også gerne betale for det, hvis det kan fås til en rimelig pris.
Avatar billede bdf Mester
04. september 2017 - 17:57 #1
Kig lidt på Allway Sync, tror måske det er en løsning for dig :-)
Avatar billede cht22 Professor
09. marts 2021 - 02:46 #2
Jeg har ikke prøvet programmet endnu